Tjolahopp.

Jessica här igen och skriver. Har inte mått sådär super bra senaste tiden,
och som de flesta vet så gjorde Andreas slut för ca 2 veckor sedan och
jag kan inte riktigt smälta det känns de som, samtidigt som ja mår dåligt över annat.
Det är svårt att tänka.. att koncentrera sig på skolan och annat nu när ja mår såhär.

Men men.. Ska till skolan imorgon och försöka så gott jag kan.

Den 4e maj gjorde Andreas slut
Jag mådde dåligt redan innan för ja trodde de hänt något eftersom
han ej hörde av sig å inte svara nånstans på flera dagar.
Men iallafall så senare den kvällen gick jag ner till Farmor då Tina, Josse, Nando och Zera var där.
Så jag var där några timmar då ja behövde ha lite annat att tänka på.

Den 5e Maj firade vi My
My fyllde 4år den 5e så vi var dit en sväng och grattade henne.
Senare blev de en sväng till SKU och sen hem till farmor o tina m.m.

Den 6e Maj blev det Bio med big sis!
Den här dagen var den bästa på länge. Vi umgicks hela dagen i
princip och sen runt 15.30 eller så åkte vi in till Örebro, gick där
och skulle framkalla kort men de blev inge så då gick vi runt och
flummade lite haha. "Är det där ett emo?" "Den då?"
"Titta den där ungen är en neger! nej mena neger NEJ EMO" HAHA  
Eller "Titta där är mammas ända!"  " Nej titta han störta"
"Men jag har inge barn i magen! I ryggsäcken då?"
HAHA Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde den dagen.
Kl: 21.00 började våran film: I AM Number Four. Och den var SJUKT äckligt bra,
och "John Smith" eller, Alex Pettyfer som han heter, är MIN blivande man! så de så!


Det var en underbar dag och det tackar jag för Tina!


Jag umgicks med Tina i princip hela tiden när hon var där.
Det var en riktig syster helg och det var underbart kul och ska bli kul att träffas i Juni!
Saknar ER!


Den 10e Maj
Då hade jag mentor samtal där vi kom fram till en del grejor
och sen blev det syn undersökning för körkortet och det gick på någon minut!


Den 14e maj vart det vårmönstring och födelsedags firande
runt 10 på morgonen åkte jag med Pappa, Jim och Bella till Lindesberg på vårmönstringen. 
Vi tittade på flera hundra fina bilar och självklart fotade jag.

Sen åkte vi hem och firade min gamle morbror Tomas som blev hela 50 år! där fick jag även träffa
min Morfar, Maria, Min kusin Micke och min mosters man Karri(stavning?) och många fler såklart! 
Det blev mycket sång och dans på kvällen och det var mycket kul! 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.. det är iallafall en kort berättelse om va ja gjort senaste veckorna.
Ska försöka skriva här oftare och självklart måste jag redigera lite bilder och lägga upp!


Ha en bra kväll, MVH Jessica

Kommentarer
Postat av: Helen "mamma"

Det var en väldigt bra sammanfattning på dina senaste veckor :)

Tror Tina hade minst lika kul och vet att hon längtar till du kommer :)

Men först så ska vi ju kryssa lite, fast det är ju klart då är det ju med dina föräldrar så du får väl inte ha för stora krav ha ha men kul ska vi ha.

Kram love you <3

2011-05-18 @ 12:33:14
Postat av: Djungelkvinnan

Har inte haft så kul på länge, längtar upp igen så jag får träffa dig och umgås (skratta) mera.. :D

och nu har du lite saker att se fram emot som t.ex.

Stockholm, Reftele, Falkenberg (vallarna) och självklart MASSA SKRATT!!

Love you Baby Sis! <3

2011-05-24 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0