Falken är tillbaks med ett inlägg!


Förlåt för min dåliga uppdatering!

Men jag har varit helt off ifrån den här bloggen, har skrivit i min blogg. Den som vill får besöka den.
Men nu ska jag skriva mig ett litet inlägg här så ni kan få läsa lite om mig här igen. 

Jaaa, vart ska vi börja?
De som har hänt är väll att jag nu känner mer fotolust igen!
Har varit dålig på att fotografera och lagt upp här. 
Men de roliga är att jag har en överraskning!
Förut så skrev jag om att jag skulle lägga upp bilder här på bloggen. (som vanligt gjorde jag ju inte de)
Men nu har jag faktiskt orken och mer lust också! 
Nu bjuder jag på 3 bilder faktiskt! :)







Vad tycker ni om dom?
Vore roligt och få lite kritik för bilderna! 
Kommentera gärna!

Thomas verkar ha lite mer överraskningar!
Jag har gjort ett litet bildspel som ni ska få se! 
Men de kommer jag fixa lite senare! 
Så kom gärna tillbaka lite senare ikväll och se bilderna!

Aja!
Nu ska jag faktiskt spela lite Fable!
Så ha det så bra!
Mvh Thomas Falk!



Kommentarer
Postat av: Jenny (stolt syster till jessica)

Hejsan =)

Ville bara säga att bilderna är Jätte fina och jag älskade bildspelet har tittat på den flera gånger.

2011-05-25 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0