Skriver lite här igen!

Thomas här igen då och skriver lite. 
Dagens nyheter ifrån min sida är att idag ska jag ut och fota och fixa in fler foton in här!
Kommer även skriva in vilka inställningar jag har använt för att få till den bilden. 
Kommer säkert redigera dom också, men jag slänger in både före och efter bilder! :)

Länkning!
Alla som läser den här bloggen får jätte gärna länka den här bloggen!
Vi försöker satsa stenhårt för att få upp läsare varje dag så man kommer ha en säkrare framtid!
Eftersom Fawi är min & Jessicas framtid. 
Så, ni som läser den här bloggen, ni hjärtligt gärna sprida vidare den här bloggen!

Frukost time!
Nu ska jag ta och käka lite frukost, men nu har ni fått en liten "nyhet" ifrån min sida!
Ha en bra dag så hörs vi!
Mvh Thomas Falk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0