It's time again!

Nu är jag här igen, Jessica alltså.
Slutar 11.30 idag. Ska även dra till korthuset sen för att ta kort till id kortet :)
Ska fixa nytt bankkort och då får jag id kort på köpet lixom :) Mohaha.

PHOTOOS
Iallafall, senare idag så ska ja ta mig en fotorunda igen. Tänkte gå mot pappas jobb och lite sånt,
istället för mot sjön. Och så ska jag se om min kära syster är hemma så man kan låna Baba :)
Kanske även fota baba's valpar lite. :)

RAAST
Just nu har jag rast, börjar igen kl. 10.00 och då ska vi visa upp våra filmer till
'värsta språket'. Jag var med Dennis, christoffer, simmie och karl.
Filmen blev ganska kul. haha *nöffnöff*



Aja! Det var allt för detta inlägg. Skriver mer senare om jag
kommer på något att skriva om! :) 

Ikväll ska jag fixa en frågestund på bloggen. Så håll utkik!
Kommer uppdatera på bilddagboken samt facebook om det. Och på msn.


MVH. Jessica.

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

Godmorgon, sovit gott? :)

2011-03-31 @ 09:57:20
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Postat av: The Fashionisto/a

sv; Okej, samma här :)

2011-03-31 @ 10:14:58
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0