Bilder kommer ikväll!

Jag tänkte logga in och skriva att ikväll kommer de upp bilder här!
För bilderna har legat på min hårddisk hemma på datorn, men har inte haft orken eller lusten och ladda upp dom.
Men ikväll så lovar jag att dom kommer upp. Ska även fota lite på kvällen, för jag sover inte hemma. Så kanske tar mig tiden och går upp på staden eller ner i sveaparken som finns här i hedemora och fotar lite!
Måste ju använda blixten jag köpte till kameran så den kommer till lite nytta! :)

Kommer sova borta i några dar!
Japp, kommer sova borta ifrån idag till söndag, då jag kommer hem ifrån Johanna!
Jag kommer sova hos Peter ifrån idag till Lördag, från lördag till söndag hos Johanna!
Men jag har min stationära med mig hos Peter.

Eventuellt 20 dagar kvar!
Om eventuellt 20 dagar så ska jag beställa en ny bärbar dator.
Så när jag är i skolan så kommer jag ha med mig de jag har hemma. Så mitt bloggande kommer öka med mer än 70% lovar jag! För ska faktiskt tänka mer på design och sånt istället för spel.

Men nu ska jag fortsätta med skolarbete!
Ha de så bra mvh Thomas Falk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0