Kvällen innan avfärd!

Sitter här på kvällen..
och bara sitter vid datorn och har allmänt tråkigt. Sitter och väntar på att man ska bli mer trött så man kan sova och
somna direkt. Vill inte ligga uppe och inte kunna sova. Så.. jag får väll sitta och plåga mig själv. 
Aja, anledning till varför jag skriver är för att i helgen så kommer jag eventuellt inte kunna uppdatera bloggen. Allt beror på hur mycket tid som blir över för datorn. Ska ju åka till Johanna, min flickvän alltså. Så.. vi får väll se. Annars så skriver jag på söndag kväll! Då hoppas jag på att ha några bilder som jag kan ladda upp. För ska ju åka iväg med Johanna. Så vi får se va de blir för bilder! 

Fawi läsare!
Alla ni som läser den här bloggen skulle jag vilja tacka! 
De får en och vilija skriva mer och visa mer bilder. 
Jag tackar er för ni gör mig & Jessica mer gladare och får oss att känna en mer vilja att skriva här. 

Nej, dags och förbereda sig för sängen!
För i morgon drar jag till borlänge på min moped!
Vem vet? Jag kanske tar fram kameran och tar en bild efter vägen! De får vi se då, men vi får höras!
Hej då och ha bra! Mvh Thomas Falk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0