Dag efter dag.

Jessica skriver igen.
Har tydligen inte skrivit här sen 2a Juni och det känns inte bra!
Tänkte uppdatera lite vad jag gjort.

Som ni kanske läst tidigare åkte jag med Danne till västerås den andra Juni och
kom hem igen på söndagen den femte. Efter det har jag nog inte gjort så mycket.
Bakade lite muffins för någon dag sen, stoora med godis i, blev inte sådär super bra,
hade lite för mycket kakao i tror jag. Iallafall så var jag med Danne igår. 
Hann även med att städa dusch rummet, rensa filmer osv. igår.
Sen idag så har jag gjort allt och lite till tror jag, nej men.

Slutade skolan idag för sommaren, vilket var grymt skönt!
Lär behöva ett långt härligt sommarlov nu.

Efter avslutningen umgicks jag med Dennis, Christoffer, Nea, Johanna, Sanna & Simmie,
Vi gick runt på stan, drog till max och åt, jag köpte en tröja och sen blev jag kidnappad av

Dennis och Christoffer, gick på 303:an för ja inte visste att de gick nån buss till frövi snart.
Väl på bussen ser jag att det står att 314 går 15.25 men kommer jag av 303an?
Neej för dom låter mig inte gå av :OO hahahaha. men men det var trevligt iallafall! :)
Åkte hem från lindesberg istället när ja kom dit. En hel del bilder blev det idag iallafall,
ska lägga in dom imorgon när ja inte har något att göra.

Har en hel del grejor att se fram emot.
Som på lördag, då åker jag, Tina och Nando till sthlm och ska på stan,
träffa morfar & maria och även faster karin.
På söndag åker jag till daalarna till min käre bror Thomas, som driver denna
blogg med mig och det kommer bli bäst!
Nästa lördag ska jag med Danne å dom på nån 90 års fest eller något sånt,
sen den 23e fyller jag 18, den 24e ska jag med Danne till västerås å fira midsommar,
den 25e ska vi fira mig i stugan. Sen i juli ska ja på buskis, till ullared, umgås med syster min.

Ja det är mycket som händer.
Men nu ska jag sova för jag är sjuuuuukt trött och har ont i hela mig!


GOD NATT! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0