Tävlig hos Tvspelsweb!

Hej alla! Jessica här och skriver igen. Nu är det så att jag är med i en fototävling hos Tvspelsweb.
Dom har olika tävlingar varje vecka, nu är temat för denna tävling "Rött".
Jag har nu kollat igenom riktigt många bilder, och jag valde Smultron bilden nedan för den tyckte jag passade på temat :). Men vad jag alltid har svårt att välja! :o

Om jag vann, är detta vad jag skulle vilja vinna: http://www.tvspelsweb.se/paraply-vit-85cm-svart-utsida-p-2043.html.

Det skulle betyda riktigt mycket om jag vann, då jag försöker få
ihop massa saker för att jag ska öppna en fotostudio med Thomas,
som äger denna blogg med mig, och ja.. Paraplyn är i princip ett
måste att ha om man öppnar studio, ska skaffa minst fyra stycken,
men ja, någonstans måste man börja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0