Några dagar kvar!

Måndag
På måndag bär det av hemmåt! Skulle åkt senare med tina, men
nu åker jag hem på måndag själv istället, med tåg:) Ska bli rätt skönt
att komma hem till lilla Frövi, finns lite mer saker att göra där, och fler att
umgås med!

Tisdag
Klockan 18.15 ska jag och Malin på bio! :D Vi ska se filmen Bridesmaids, den verkar
riktigt bra, och passar ju mig eftersom jag ska vara Brudtärna på min systers bröllop! :)
Blir väl säkert att ja umgås med Malin under dagen också med tanke på att vi inte träffats
på snart en månad! :o

- hoppar över en dag -

Torsdag/Fredag
Torsdag kväll &/eller fredag förmiddag/eftermiddag så ska jag baka! Har lovat syster
att baka MINST 50 stycken cupcakes! Det ska bli kul :D
och sen fredagkväll ska jag troligen ut på krogen med Tina å nån/några fler.
Det ska bli trevligt :)
Dansa lite, dricka lite och ha kul! Sen ska jag soova så jag orkar med lördagen! :D

Lördag
När jag vaknat ska jag duscha, fixa håret och smink osv. och senare bär det av
till kyrkan för vigsel och fest efter!
Det ska bli riktigt kul och jovisst, ja ska vara brudtärna så kommer inte kunna
fota i krykan, men ska försöka fota lite porträtt osv. efteråt och innan! Och på festen såklart!
LÄNGTAR! Då får ja äntligen lägga upp lite bröllops foton på bloggen :)

Nu ska jag se klart på Serendipity och sen sova! :) NATTI. :*

KRAM Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0