Godkväll!

Godkväll alla läsare!
Ledsen för dåligt uppdaterat idag, tänkte slänga upp ett par
inlägg (istället för ett ända långt) och dessutom ska ja även
lägga upp en dagens sötis, låt och film! :)

Lugna stunder
Har mest slappat idag, behövde en dags paus från allt redigerande
(vilket inte höll då ja redigera ett par bilder haha)

OLD DAYS!
Gamla "Jezzie" börjar komma tillbaka igen!
Då undrar ni nog "vaddå gamla jezzie" eller "hur då? :o"

Jag ska förklara så gott jag kan!
Gamla Jezzie förstår de flesta vad jag menar, jag har ju mått rätt dåligt
psykiskt och så. Men jag börjar må mycket bättre!

Hur då?
Jo, jag har haft en skitstövel till pojkvän i 1 månadstid efter att
Ad gjorde slut, och jag har lärt mig att hantera sorgen bättre, jag har fått
stöd av mina nära och kära m.m. Och nu sen nån vecka tillbaka har jag börjat
få lite känslor för en underbar kille, han har fått mig må bättre och få mitt
självförtroende bättre m.m. Killar som honom är svåra att hitta.
Du vet vem du är :*

KRAM Jessica

Kommentarer
Postat av: Jenny (stolt syster till jessica)

Jag vill också veta ;)

2011-07-23 @ 10:30:44
Postat av: ♥ drömmar, fotografi och vardag

Åh, all lycka till dig med den underbara grabben isåfall. Om det nu ska bli något? ♥

2011-07-25 @ 15:41:01
URL: http://fingerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0