En lista!

Har massa tråkigt, hittade denna lista som jag gjorde på min andra blogg!

1. är du beredd? Alltid!
2. okej då börjar vi! okej o:
3. vad heter du? Jessica Helen Louise Widh
4. hur gammal är du? 18år & 1 månad
5. hår färg? Blond - ska färga svart igen!
6. lång / kort ? Kort
7. skostorlek? 37-39 beroende vad för skor
8. använder du bh? Yes!
9. hur många syskon har du? En helsyster, Tre halvsystrar
10. vad har du för färg på dina underkläder? Vit-Gul-Turkos/blå  bh och turkos/blå trosor
11. är du kille? Jaa 8D nej.
12. är du tjej? nej jag var ju kille :c nej men ja jag är tjej :d
13. runkar du ofta? Ja men självklart, varje morgon, lunch, middag och kväll! :P - LOL
14. vad är ditt mobilnummer? 076 - *5**0**
15. skulle du kunna starta ett förhållande nu? Mja snart kanske ^^'
16. är du intresserad av nån tjej/kille? Ja :)
17. hur många har du kramat? Sjuttioelva. :)
18. hur många har du pussat? Uhm. vet ej o.O
19. vilken färg är det på ditt hus? Tegelstenar! 
20. har du ett stort rum? JA! :D not. xD
21. kan dina föräldrar lita på dig? Klart dom kan :o oftast iallafall (A)
22. har du glasögon ? Ja 8D nej det har jag inte xD
23. har du bra självförtroende ? Mja sådär, börjar få bättre:)
24. har du blivit sviken nån gång? alldeles för många gånger.
25. hur är ditt humör just nu? Seg, lite glad osv.
26. har du testat på knark? varje dag sen jag föddes. nej det har jag inte -.-' USCH
27. tycker du om jordgubbar? Nomnomnom!
28. har du druckit dig full nån gång? Inte direkt :p halft.
29. har du testa snusa? NEj ussch
30. har du rökt rökt någon gång? Nope, faktiskt inte^^'
31. har du några syskon? Den frågan har jag redan svarat på? :o
32. vad har du för mobil? X10 Mini
34. tycker du om att sola? Jodå^^ sålänge de ej är solarium.
35. gillar du grillat? LOVE!<3
36. går du på någon sport? Nej inte längre.
37. spelar du nå instrument? Nej, men kan spela lite piano, gitarr osv. ska köpa en ny gitarr.
38. favorit film? Många.
39. hur mår du? Bra:)
40. vad skulle du offra allt för? Mina närmsta vänner och familj.
41. lunarstorm eller bilddagboken? Dayviews!
42. vad har du gjort idag? Slappat, vart på syrrans jobb, vart till affärn, duschat m.m.
43. är du snygg? lite kanske (a'
44. vad är det bästa me dig? Att jag är mig själv.
45. vad är det sämsta me dig? Hm. Att jag kan bli sur lätt ? ibland iallafall.
46. kan du cykla utan händer? Jajemen!
47. har du moppe? Nope.
48. har du körkort? inte än ^^' troligen till påsk.
50. har du magrutor HAHA ja självklart. Not xD
51. vart bor du ? Hemma? :)
52. trivs du där? Jodå, men vill flytta.
53. favoritstad? Stockholm tror jag. om de är sverige de gäller.
54. hip hip hora eller fjorton suger? bara sett hip hip hora. 
55. är du bisexuell? Yes I am.
56. vad tycker du om bögar? Sött!
57. ska din tjej/kille helst va lång eller kort? Halvlång/lång :>
58. vad tycker du om fotbolls-vm? Tittar inte på fotboll^^'
59. vilket lag i allsvenskan håller du på? Bumbibjörnarna!
60. om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? Om i sverige - Stockholm.
62. dricker du? Jodå händer väl :P
63. har du tröttnat på frågorna? Nejdå! :D
64. bra då fortsätter vi! yey!
65. har du egen dator? japp :>
66. egen tv? inte än :p
67. har du dvd? japp xD
68. har du boxer? pappa å mamma har :>
69. har du stor säng ? Haha alltid. 80cm (Y)
70. har du stort rum? Jag har redan svarat på de!
71. hur många kuddar sover du med? Två ^^
72. har du bra kontakt med dina föräldrar Yes!<3
73. sova ensam eller med någon? Med någon :)<3
74. vem sov du senast med? Uhm min kudde :D
75. när la du dig inatt? runt 03.00
76. när vakna du imorse? Runt 11.
77. vad heter du på msn? Smurfen :>
78. vet du någon som äger en blogg? Ja X) flera!
79. vad har du för mobil nummer? Va fan.
80. vem hade du senaste msn konversationen med? Dennis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0