Sleep time.

Hejsan alla söta läsare. Jessica som skriver, ledsen för dåligt med updates. :/
Jag har inte haft orken samt även haft min älskling här och imorgon åker jag och Andreas
rollspels läger i Finnåker. för info om rollspelslägret läs på Camelot :)
Iallafall så kommer jag inte ha internet eller så där, och kommer hem nån gång den 25e.
Och då kan jag LOVA er MASSVIS med bilder!
Från några dagar sen när jag var ute å fotade hästar, natur osv.
till idag m.m. då jag fotade damion, och även bilder från lägret! :)

Har precis packat klart för idag, ska packa det sista imorgon,
och då blir det även att sätta in pengar åt pappa, posta en grej
åt mamma och hinna äta lite innan vi åker till lägret! :)
Tack till Lena som skjutsar oss :)

Nu är det dags för sängen. Pusshej, Jessica.

Kommentarer
Postat av: Jenny (stolt syster till jessica)

Ha en riktigt bra påsk nu =) Love you sis <3

2011-04-21 @ 11:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0