Sista april, Thomas här igen.

Nu är jag här igen och skriver ett litet inlägg.
Som ni kanske har märkt så har vi inte uppdaterat bloggen så mycket nu för tiden!
Men jag har i alla fall tänkt ut hur jag ska kunna få många läsare och dom ska få nå intressant och läsa. 
Jag kommer börja skriva här minst 2 gånger per vecka. För skriver man varje dag så blir man lite trött, så istället kommer jag skriva varje Tisdag typ och varje söndag eller lördag, allt beror på hur mycket ork och tid jag har!

De är ju trotsallt sista april nu!
Så då blire en brasa säkert och lite fyrverkerier. Så kameran åker med, men inte min dator. Så inlägg nummer 2 kommer troligtvis på Söndag kväll med någon bild säkert också! 

Min vecka..
Jaa.. jag har ju lov ju så jag har väll bara slappat mest, spela några spel. Även spelat ut ett spel som jag köpte i måndags. För er nyfikna så hette spelet: Art of Murder: Cards of Destiny. Ett väldigt klurigt spel faktiskt. Jag tog lite hjälp av Youtube när jag va helt fast. Så svårt tyckte jag att de var. Aja, över till vad som har hänt mer under min vecka. Jag har spelat Minecraft och även kollat på film och en av de roligaste sakerna, jag har spelat Bowling mot Fredrik och de är ju klart att jag vann! 

Snart dra iväg! (skrevs: 07:48)
Ska snart dra, ska ner till bussen och åka till Johanna. För alla som inte vet så åker jag dit varje helg. Så, snart kommer jag säkert inte skriva att jag åker dit, men de är roligt ändå! 

Jag har märkt att jag är verkligen usel på att blogga!
Men de ska bli en ändring på de nu! Så.. förberedd era ögon för läsning, för jag kommer börja blogga varje vecka nu! 

Men nu ska jag dra!
För alla er som läser de här den 30:e April så säger jag. Ha en trevlig kväll!
Ni som läser de här senare, ha en trevlig dag/kväll! 
Hade så bra, MVH Thomas Falk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0