Känn en doft, av kärleken.. den sveper tyst förbi..

haha ja rubriken kanske säger mycket, men iallafall.
Sitter i skolan just nu, börjar lektionen efter lunch och får lunch om en halvtimma.  (y'


Vet inte riktigt vad jag ska göra efter skolan men ja.. tror jag ska redigera lite bilder då.
I HELGEN kommer min älskling!! :D Längtar så mycket ;* 

Detta ska göras denna vecka;
Måndag: Redigera lite bilder ev.
Tisdag: Ingenting, kanske ut och fota
Onsdag: Engelska prov i skolan
Torsdag: Nationella prov, sku(ev.)
Fredag: Redovisa projekt grej, vänta på älsklingen som kmr 16.10 <3
Lördag: Myspys med älskling;* och så ska det låta på 1an kl 20.00!
Söndag: Ta det lugnt, ut och fota med min honey om det är fint väder.
Kanske låna Damion eller en vovve om de är hemma  <3

öhm.. ja, vad  ska man säga?  :> Ha en fortsatt trevlig dag! 

Mvh Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0