Good Morgon, God morgon!

Jessica här :>

It's Time For School...
Har rast just nu, men har iallafall börjat på ett projekt arbete typ,
vi är 5 stycken i varje grupp. Jag är med Ricard, Simmie, Jonas & Jesper.
Helt okej grupp, vi har kommit igång bra redan, trots att vi har 4 lektioner
(3 timmar per lektion) att planera, och vi hade valt tema, fått idéer osv.
redan efter 15 minuter. Tror att det kommer bli as bra!


Dålig sömn..
Har sovit sjukt dåligt senaste 3-4 dygnen :/ Sover dock väldigt ofta dåligt men men..
Har jätte svårt att somna, kan ta uppåt 5 timmar ibland, och vaknar ja mitt i natten tar de typ
2 timmar att somna om. Ska se om det finns nå knep för att kunna sova ordentligt. Jag kan
för det mesta sova bra när jag sover brevid Andreas, men det är bara ibland jag kan det.


Ha en fortsatt trevlig dag så skriver jag mer senare!
- har tyvärr inga bilder på denna dator :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0