Förlåt! O:

Jag har inte riktigt haft något att skriva om i bloggen.
Ska försöka bättra mig och få ihop iallafall 1-5 inlägg per dag!

Vill vara i stockholm med Andreas just nu :(
Hans student skiva är ikväll *suck* det är 18års gräns :/

Skulle fyllt år lite tidigare :( buhuhu.
aja, får iallafall vara med när han tar studenten den 1a Juni! :)

Själv har jag ett helt år kvar innan jag själv får ta studenten.
Men man får väl helt enkelt bita ihop och kämpa sista biten, sen är det
över och man får söka jobb istället!

MEEN! Den 2a Maj ska jag och Gun gå kurs så jag kan börja övningsköra! ;)
Aja!....

Får väl se om det finns nån film att titta på eller nå. Sen får man ta och
hoppa in i duschen en sväng!

Mvh, Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0