En fullspäckad kväll...

....eller inte. Haha :) Nej men.. Jessica här, som ni kanske förstog?

Har inte gjort jätte mycket idag, var till skolan och jobbade med grupparbetet som ska
redovisas nästa fredag. Går ganska bra, dock för kort tid att filma osv. på enligt oss elever.
Men jaja. Sen var jag in till stan och skulle köpa en bikini jag kollat på, på nätet,
men den fanns inte i rätt färg och så fanns det inga snygga överdelar till bra pris
och rätt storlek. Men det var inte hela världen! Har överdel som passar, var underdel
jag behövde mest. Ska ju trots allt med älskling på läger den 20e och då kommer vi troligen basta. :)

Senare var jag hemma, chatta lite mer min älskling, tittade på en komedi med pappa,
åt mat och efter ett tag gick dom till tomas och gun, senare gick jag ner och så tittade
vi på bland annat Så ska det låta.

Nu ska jag redigera lite bilder på hästen och åsnan jag fotade igår :)

Juste..

Thomas bloggar när han har ork igen, han är lite nere just nu på grund av att 26 april 2008
försvann en underbar människa ur mångas liv, mångas hjärtan brast.
En människa jag önskat jag fått träffat, minst en gång. Hade man kunnat spola
tillbaka tiden och gått längre bak och sett till att jag och du, Thomas, träffades,
så hade jag sett till att ha träffat henne!. Den här underbara människan,
hette Karin Elisabeth Falk, och var(är, i thomas hjärta) Thomas Falks Mamma.
den här månaden är lite jobbig.
Men Jag kan säga dig thomas, om du läser det här vilket jag tror.
Att precis som jag sa för ett år sen om inte ännu längre sen, Din mamma är stolt över dig!
Och det är jag med. Du är så otroligt stark och otroligt positiv,
Du har fått mig på fötter när jag mått dåligt, du har stöttat mig dag in och dag ut.
Och jag gör desamma för dig! Jag älskar dej bror, glöm ALDRIG bort det.



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 16:16:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0